22 maj

Idag käkade vi lunch på McDonald's i sommarsolen. Däremot så blåste det en hel del vilket orsakade en KATASTROF!! Neee, nu överdriver jag... men i alla fall så blåste vårat parasoll* iväg och var nära att landa på några som satt vid ett bord längre bort, oops... :O
Här är en bild på Lova och Fredrika från Mc:


Sedan var vi ute en del i trädgården. Lova och jag hoppade studsmatta och gympade. Hon gjorde fler saltos (bakåtvolter) och handvolter. Sedan kom Fredrika med kameran och Irma som också ville vara med och göra salto. Vilket hon också gjorde när Lova, Fredrika och Jag lyfte henne :)
Nu sitter jag i soffan och tar det lungt. David spelar Wii sports resort, Cattis är och handlar, Lova på gympa och resten kollar på när hästarna/ponnysarna springer ut i hagen i Ågesta. Jag tror vi ska grilla senare... mums! :)

Parasoll* =  Jag var bara tvungen att jag NU kom på att parasol måste komma från spanskan eftersom "para sol" betyder ungefär "mot sol" :)

Här kommer några gammla och nåra nya bilder..:






Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-22 @ 20:03:38
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: Karro

Okej :)

2011-05-23 @ 08:12:54
URL: http://kacko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0