Hej

Igår var dagen utan inlägg. Därför blir det såklart ett extra långt idag!!
Igår var det en ganska skön dag. Vi började 9.30 så jag fick sova en del på morgonen. Vi hade inga jobbiga lektioner utan på svenskan diskuterade vi en bok och på matte/NO pratade vi betyg. Efter skolan bakade jag en kladdkaka som vi skulle ha med dagen efter (idag) till skolan. Den blev väldigt lyckad! Sedan när mamma kom hem åkte hon, jag och David för att fixa pass. Vi åkte in till stan. Det gick ganska snabbt så nu har jag beställt både pass och id-kort. Det är svårt att vara snygg när man inte får le, men annars blev jag ganska nöjd med fotot. Efter det var det träning som inleddes med jogging i skogen. Stackars lilla jag och min dåliga kondis! ;)
Idag var det omkastade lektioner och dagen inleddes 8.30 med slöjd. Jag håller på med min färgglada väska som nästan är klar. Efter det var det tema hela dagen (just nu har vi tema "världskrigen"), eftersom vi även hade redovisning idag. Den gick bra... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0