Heja Sverige & Saade!

Nu har Eric Saade tävlat för Sverige i ESC. Hela Sverige! Jag hoppas att Europa gillar Sverige och Saade! Idag har jag hoppat studdsmatta och käkat hamburgare och glass. I skolan var det en ganska lång dag... Men nu kan jag i alla fall prata igen! Wiiiiihoo! Imorgon kommer jag att vara lycklig. Det är nämligen så att det kommer ut ett nytt Vampire Diaries avsnitt på webben. Serien går även på fredagar klockan 20.00 i femman. Fast jag kollar på internet och ser då avsnitten som de kommer ut i USA så jag/USA ligger typ 5 avsnitt före ^^ hoppas bara ingen döör! Det var tillräckligt förra veckan! Det är i alla fall sista avsnittet och det fortsätter inte förens i höst :( hur ska jag klara mig i sommar?!?! Nee vi ska ju göra en massa annat skoj men jag kommer sakna Vampire Diaries!! ;) Hejdåå och håll tummarna för Sverige, det för ju inte gå som förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0