Språkresa!

Hej alla!
Igår kväll var jag och mamma på ett informationsmöte som EF hade. Det är det bolag som arrangerar språkresor! Och eftersom jag ska till Torquay i sommar på språkresa så åkte vi dit för att få en massa bra info. Det började 18.30 och därför gick jag inte på gympan igår. Vi var på ett gigantiskt gymnasium på karlavägen. Det var bra info och så... NU LÄNGTAR JAG ÄNNU MER TILL SOMMAREN!!!
Jag åker 13/6 och då bloggar jag från en annan blogg, http://sprakresa.blogg.se/ . Den är mest till för att hålla kontakt med familjen så de ser vad jag gör och så, hehe :)

Jaa... idag var det varmt. Jättevarmt. Jag hade shorts och linne hela dagen. Sedan hämtade jag David och vi mumsade glass. Sedan åt vi Tacos och nuär det dax för glassbåtar! :D
Och juste -.- Jag kan inte prata, typ inte alls. Jag har tappat rösten, det är lite (ganska väldigt) jobbigt. Så därför gick jag inte på träningen idag heller... :(

Hejdåå
:)

Kommentarer
Postat av: Isabella ♥

oh vad kul med språkresa :D

2011-05-11 @ 20:40:21
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0