Bloggar igen... :)

HEJHEJ! Jag tänkte börja blogga igen nu, tror jag iaf... Vi får se hur det går och om jag har nåt att skriva om. Fast det är ju rätt kul att kolla tillbaka på gammla inlägg och se vad man har gjort...
Idag har jag gått i skolan. Det hände inte nåt speciellt, bara en helt vanlig skoldag med start 8.20.
Efter det var det gymnastik, det var skoj, jag var så himla pigg men nu är jag trött... Vi körde överslag på hopp, salto och dubbel på trampolin och bakot varv på tumbling, jag testade att köra rondat-flickis-salto. Det gick inte så bra, men jag körde, och jag tror jag kom runt på den sista... x) Det var jättekul i alla fall.
IMORGON börjar The Vampire Diaries!! Eftersom Sverige är ett halvår efter (efterblivna-försenade-lagom-sverige) och det går inte att vänta på! speciellt inte när jag har väntat sen i typ maj på 3e sesongen... Det ska bli jättekul, jag ska kolla innan skolan. För avsnitten går i USA idag och släpps på internet när det är klart (kl 9), men pga tidsskillnaden så släpps det i sverige typ på natten/morgonen. Och i västra USA så är de typ ännu mer efter så då måste de "vänta in" dem med innan avsnittet släpps. Men det är klart på morgonen när jag vaknar klockan 7 :D
Sedan så ska jag cykla till skolan på min nya cykel som jag fick när jag fyllde år.
Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du vet att dem som läser och inte går på gympa inte fattar något, alla är inte genier(även om jag är de och fattar allt)?

2011-09-16 @ 10:00:22
URL: http://fredrikalindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0